torsdag 25. februar 2010

New York i love you.....



Jeg skal til New York igjen, og jeg gleder meg! Det er svært få byer som har vært kulisser for så mange filmer som nettopp the Big Apple. Jeg kan nevne noen som Wall Street, Gangs of New York, Thomas Crown Affair, Mimic og Home Alone 2.

Kanskje min favoritt fra denne byen:


Sammen med Sex and the City så er dette kanskje det værste fra denne byen:


Men den minner meg om denne (som jeg skal nynne på turen):


Hva er din favorittfilm, låt, bok med New York i bakgrunnen?

Dette kan bli min nye favoritt når den kommer. Boka er i hvertfall verdt et forsøk:
Twelve

1 kommentar:

  1. Hadde du nevnt at jeg skal være med, kunne du fått det til å virke som en Nova Noir-tur - men neida! jeg blir satt igjen på sidelinja.

    I am not your sidekick! Vi skal til New York - ikke du!

    PS:
    Favoritt-NY-film: Breakfast at Tiffanys
    Favoritt-NY-bok: Extremely Loud and Incredibly Close / Stephen Kings The Dark Tower-serie
    Favoritt-NY-sang: Sinatra, baby!

    SvarSlett