lørdag 7. november 2009

Den store kinodagen!!

Om det er noen der ute som ikke vet hva de skal gjøre i dag så er svaret klart; Gå PÅ KINO! Halv pris på masser av filmer rundt om i hele landet! Jeg (Gøte) vil anbefale til dere i oslo:
Aladin
District 9
Looking for Eric
Sin Nombre
UP!
Zombieland

Men det er mye annet bra som går - bare sjekk her. Om dere kan så ta sjangsen! Jeg er desverre på jobb; ellers så hadde jeg sittet klistret i dag.

I fjor så bestemte jeg og Hanne at vi skulle ta alle Ringenes Herre filmene i en sitting og det er også på programmet i år. Om du tør så anbefaler jeg dette minst en gang i livet og storsalen på Coloseum er et greit sted å gjøre dette på. Vær forsiktig med hvor du setter deg; se deg rundt og hvis du ser noen som er under 20 så gå et annet sted for de blir jævlig slitsomme mot slutten av Atter en Konge i 9-10 tida dagen etter når du har sitti der i alt for mange timer allerede. Om du er under 20; vær så snill å hold kjeft selv om du har fått i deg litt for mye red bull!

Kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar